ادبیات و موسیقی و هنر

خرید بک لینک
باسلامهای برخاسته از اعماق جانم بر یاران و عزیزانم.آرزو دارم لحظه هایتان سرشار از موفقیتها و خوبیها و مهربانیها و شادیها باشه.در آغوشم بگیرای سراپا شعله و گرما ، در آغوشم بگیربی تو من میمیرم از سرما ، در آغوشم بگیربا نگاهت شور و مستی ریز بر جام دلمهرکجا دیدی مرا ، آنجا در آغوشم بگیرچشم من چون قاب عکسی ، خالی از تصویرتستعکس خود بر دیده ام بنما ، در آغوشم بگیرسینه ام لبریز و دل در التهاب از عشق توفارغم کن از غمت ، بازآ ، در آغوشم بگیرنازنین ، آرام جانم ، روز و شب در لحظه هابی تو تنها میشوم ، تنها در آغوشم بگیربا دل بی حوصله بازی چرا؟ ای گل ، نکنوعده ی امروز را فردا ، در آغوشم بگیربوسه گر بخشی ز لعلت  هر زمان ( محمود) راهمزمان با بوسه ی لبها ، در آغوشم بگیر          محمود انصاری کلیبری ( محمود)باتشکر از توجه شما عزیزانم . منتظر کامنتهای پرمهرتان هستمباسپاس فراواننوشته شده توسط م.انصاری کلیبری در ۵:۱۴ ب.ظ |  لینک ثابت   •  ادبیات و موسیقی و هنر...

ما را در سایت ادبیات و موسیقی و هنر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: سه شنبه 17 بهمن 1396 ساعت: 19:04

سلامی چو بوی خوش آشنایی به تک تک سروران و دوستان گرانقدرم  که مرهون محبتهای بی پایانشان بوده و هستم و خواهم بود. از همه همراهان باوفایم بخاطر کامنتهای پرمهرشون صمیمانه تشکر میکنم و مهرشان را ارج مینهم .انگار">انگار نه انگار نام غزلیست که تقدیم میکنم و تضمین غزلی از شاعر ارجمندیست که متاسفانه نامشانرا فراموش کرده ام.انگار نه انگار(( من بی تو پریشان و تو انگار نه انگار ))رسم تو چنین است ؟ تویی یار وفا دار ؟حسرت به دلم هر شب و هر روز ، عزیزماین ظلم نکرده است ، نه چنگیز ، نه تاتاربا خون جگر میگذرد ، هر شب و روزمکو آن نگهت  سوی من خسته و بیمار؟ویرانه شد این دل زغمت ، وای به حالمای خاک درت سرمه ی این دیده ی بیداربر دل نظری کن ز ره بنده نوازیباز آی دمی ، غم  ز دل خونشده بردارهردم که رسد مهرو وفای تو به ( محمود)بر دست تو هر لحظه زنم ، بوسه ی بسیار      محمود انصاری کلیبری ( محمود)باسپاس از توجه شما عزیزانم.نوشته شده توسط م.انصاری کلیبری در ۱۰:۵ ب.ظ |  لینک ثابت   •  ادبیات و موسیقی و هنر...

ما را در سایت ادبیات و موسیقی و هنر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: سه شنبه 17 بهمن 1396 ساعت: 19:04

صفحه بندی